W ramach współpracy w Wawerskim Ośrodku Wsparcia można skorzystać z usług:
1. Punktu Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego w Dzielnicy Wawer
Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie stosowane jest w odniesieniu do problemów, których rozwiązanie wymaga bardziej wnikliwego zanalizowania sytuacji życiowej obywatela i źródeł problemu. Obejmuje działania dostosowane do indywidualnej sytuacji osoby uprawnionej, zmierzające do podniesienia świadomości prawnej z zakresu przysługujących uprawnień i wypełniania obowiązków obywatelskich, a także zrozumienia konsekwencji dokonanych wyborów rozwiązania problemów. Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie obejmuje w szczególności porady dla osób zadłużonych i porady z zakresu spraw mieszkaniowych oraz zabezpieczenia społecznego.
Doradca obywatelski – Marek Ners
poniedziałek 15.00 – 19.00
Doradca obywatelski – Jolanta Krukowska – Biczyk
wtorek – czwartek 12:00 – 16:00
Doradca obywatelski – Małgorzata Borkowska – Koczyk
piątek 12.00 – 16.00
Obowiązują zapisy:
Telefon: 19115
2. Punktu Informacyjno – Konsultacyjnego – realizowanego w ramach działań Wydziału Spraw Społecznych i Świadczeń.
W ramach PIK dyżurują specjaliści: